لیمو در جست و جوی زمان از دست رفته
لیمو در جست و جوی زمان از دست رفته

لیمو در جست و جوی زمان از دست رفته

راز همیشگی

امروز مینویسم چون هوا ابری و مورد علاقمه و تقریبا وسط پاییزیم. چی میتونه از این نارنجی تر و خوشگلتر باشه؟ دلم میخواد همش برم بیرون و علیرغم اینکه کلی لباس پاییزه و زمستونی دارم، انقدر بخرم که خفه شم! البته احتمالا چون خدا نگرانم بوده پول کافی بهم نداده که خودکشی کنم. (یاد اون کامنتی که وایرال شده بود افتادم که آقایی زیر پست رستوران نوشته بود: خیلی عالی بود. دلستر سرد و یخ خواستم و احتمالا نداشتن برام نوشابه ی سرد فرستادن.) خوشبینی در این حد :)))  حالا حتما میگید خب برو کار کن خدا که پول از آسمون نمیفرسته. باید بگم که بله من بدبخت نبودم این دندونها من رو بدبخت کردن. دو ماهی هست که دیگه هرچی کار میکنم میرم دندونپزشکی و تقدیم میکنم و  همون خدا رو شکر کلی دندون هست که باید درست بشه و حالا حالاها در خدمتشون هستیم. گویا تمام این سالها که اینجانب خوشدلانه و خوشبینانه مسواک میزدم و گاها برای پاکیزگی بیشتر دهانشویه استفاده میکردم بر باد فنا بوده و جنس ضعیف دندونهام دو بر هیچ سلامتشون رو مغلوب کرده. لذا فوقع ما وقع. راستی بابت تمام توصیه ها و راهکارهاتون ممنونم. شاید موقع نوشتنش فکر کنید لابد خودش میدونه و اینطور حرفها اما واقعا هر یه دونه ش رو وقتی میخوندم کمکم میکرد. الان میتونم بگم که تقریبا به زندگی برگشتم و لااقل از اون گودال عمیق بیرون ایستادم. بقیه ش چاله چوله های زندگیه که غیرعادی نیست. به قول شاعر یه روز شادی یه روز غم، یه روز زیاد و یه روز کم :))

اتفاق مهم دیگه ای که میتونم ازش نام ببرم تیک خوردن یکی از هدفها (رویا ها) ی من و آبی بود. من از نوجوونی عاشق سبک مد و موسیقی و ماشین های کلاسیک و آمریکایی خصوصا حوالی دهه های  ۱۹۷۰ و اینها بودم. مامانم همیشه میگفت با این عشقی که تو نسبت به همه چیز اون زمان داری عاشق یه پیرمرد میشی. D: توی صحبتهای اولیه ام با آبی متوجه شدم  که علیرغم فاصله سنی ناچیز، پیرمرد خودم رو پیدا کردم! جفتمون توی این مورد اتفاق علاقه داشتیم که بین همسنامون زیاد رایج نبود . بار اول بعد از آشنایی رفتیم یه جایی که یکی از بام های شهر محسوب میشه. دقیقا یادمه که روی سکو و بین دو تا درخت کوتاه و باریک کاج نشستیم و از رویاهامون و خودمون صحبت کردیم. حالا دیشب بعد ازتقریبا یکسال و نیم رفتیم همونجا. جای ما یک زوج دیگه نشسته بودن و حتی ماشینشون هم شبیه ماشین اونموقع ما یه دویست و شش سفید بود. ما اما با رویامون رفته بودیم، با اینکه میدونیم خیلی خرج خواهد داشت (از بنزین تا قطعات و...)، خیلی باید مواظبش باشیم و حتی نمیتونیم هرروز ازش استفاده کنیم ولی دوستش داریم. این بار به جای اینکه به نمای شهر نگاه کنیم فقط به ماشین کلاسیک خوشگلمون و همدیگه نگاه کردیم و ذوق کردیم. مینویسم که یادم باشه براش چه سختی هایی کشیدیم و خواهیم کشید اما دوست داشتن و رویا تموم نمیشه.

نظرات 32 + ارسال نظر
پرنسس کردلیا سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1402 ساعت 10:43

خدا نکنه دیگه چی؟؟؟
زود بیا بنویس ببینم

دیگه هیچی. همینا چش چش

پرنسس کردلیا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1402 ساعت 04:56

مث اینکه به توام باید بگم خانوم لوبیا
از بس دیر به دیر میای :(

با این تفاوت که من واقعا مُردم :)))

Pariiish جمعه 10 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 06:40 http://Magicgirl.blogsky.com

چقدر ما شبیه همیم.یعنی تو تمام زندگیم انقدر از دندون پزشکی ترس داشتم که امکان نداشت بدون مسواک بخوابم.در طول روزم نخ دندون و دهانشویه و...آقا تو دوران پاندمی دیدم پرواز ندارم گفتم برم دندونامو چک کنم.عکس که گرفتن دیدم دندونای خائن من از بیرون سالم و سفید بودو هیچ دردی هم نداشتم ولی ۱۱ تاش پوسیده بود و نصفشون حتی به عصب رسیده بود.واقعا زندگی خیلی غیرمنصفانه ست.خلاصه که رفتم و درمونش کردم الانم از ترسم سالی دو بار میرم چک میکنم ولی ترسش باهامه.امیدوارم کارای دندون تو هم زودتر تموم شه و بتونی مثل من هرماه حقوقتو بریزی تو چاه حموم و لباس بخری منم از بچگی عاشق این بودم که یه بیوک قرمز داشته باشم یا شورولت.و خودمو تصور میکردم تو جاده.مطمعنم یه روزی به آرزوم میرسم.خیلی خوشحالم که شما هم به خواسته تون رسیدین. ایشالا چرخش واستون بچرخه

جدی؟؟ وای آره من سه چهار سال پیش شمام. درد ندارم اما کلییی کار دارن خائنا امیدوااارم که. دلم تنگه شده برای پس انداز کردن حتی
تصورت کردم پشت فرمونش که رژ قرمز زدی و یه روسری کوتاه خالدار سفید و مشکی هم پوشیدی. ممنووووون

الف سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 09:39 https://elfinz.blogsky.com/

چه رویای خفن و باحالی و چقدر خوب که واقعی شده:)

ممنونم الف جان. رویا ها واقعی میشن. نه؟ :))❤️

لیلی یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 15:44 http://Leiligermany.blogsky.com

نمی دونم این دندون یه ذره ای چرا اینقدر خرج و استرس داره.
من علاقمند به ماشین نیستم ولی از این که کسی توی ماشینی نشسته که جز رویاهایش بوده خوشحال میشم

واقعا باگ خلقته. وقتی هم درستش میکنی باز یه جور دردسر داره.
بس که مهربونید

عمه اقدس الملوک یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 08:45 https://amehkhanoom.blogsky.com

ننه دندونت ایشالا درست میشه اما اگر کار به عصب خدایی نکرده رسیده حتما روکش کن، چون دیواره دندونت به شدت نازک شده و این دندون را حتما حتما اگر دندون نیاز داری باید روکش کنی.
ماشین نوتونم مبارکایشالا بشادی سوارش بشید و لذتش را ببرید

ممنونم عمه جون. ای عمه کار بیخ پیدا کرده بله. چندتا عصب کشی و چندتا روکش.
ممنووون

Negar دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 01:40 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

مبارکتون باشه.
پاییز رو عشقه.

ممنونم نگارجون. فعلا که مثل برق و باد میگذره ما یه خش خش یا زیر بارون راه رفتن معمولی هم نداشتیم.

بینام چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 16:02

امروز روز مورد علاقه منم هست به اون دلیل حالا

شاد باشین اما کدوم دلیل؟

آرش چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 08:53 https://apblog.ir/

به به، تبریک بابت ماشین کلاسیک و جذابتون...
اگه کادیلاک باشه اونم از نوع دنده اتوماتیکش که دیگه خیلی تبریک می‌گم، شما در حال زندگی کردن رویای من هستین...
امیدوارم روزگارتون پر باشه از حس‌های خوب...

ممنونم
نه بیوکه اما دنده اتوماتیکه. امیدوارم روزی تحقق پیدا کنه پس چون خیییلی قشنگه خصوصا کادیلاک. باز هم ممنون. همچنین برای شما

پونیو سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 10:32

امیدوارم هر سال که از زندگیتون میگذره به چند تا از آرزوهای مشترکتون که محقق شدن نگاه کنید و لذتشو ببرین... حال دلت خوب باشه همیشه... دندون درست میشه

ممنونم عزیزم همچنین شما
امیدوارم... پیرم کرد دیگه

فاطمه یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 20:18 http://www.yfmh.blogfa.com

به به مبااارکه
ایشالله همیشه آرزوهاتو زندگی کنی

ممنونم. همچنین عزیزم

لویی یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 00:31

یادمه تو بچگی تو کوچه پشتی ما یه کادیلاک پارک بود، همیشه همونجا بود ولی تو عالم بچگی هم که همه جا پر از پیکان بود، می‌فهمیدی این کادیلاک یه ماشین با اصل و نصبه.

من دهه ۳۰ و ۴۰ خودمون رو دوست دارم(اگه بخوام به گذشته برگردم) و در بلاد فرنگ دهه ۷۰ میلادی رو.

نمی‌دونم تجربه زندگی در خونه‌ی حیاط دار رو داری یا نه و اصلا جز آرزوهات هست یا نه، اما من دوست داشتم یه خونه آجری با معماری دوره قاجار یا پهلوی داشتم، با یه حیاط درندشت پر درخت که یه گوشه حیاط یه کادیلاک یا شورلت پارک بود!
البته من آدم ماشین بازی نیستم و خیلی هم شناخت ندارم!

چقدر دنیا مزخرفه وقتی آرزوهای آدم مجالی برای تحقق پیدا نمی‌کنن.


*وبلاگ ثنا گویا طلسم شده و کسی نمی‌تونه وارد بشه!

منم همون دهه ها رو دوست دارم. موسیقی، پوشاک، خوراکی ها همه عاااالی بودن. علم رو به پیشرفت بوده و مردم هرروز از تکنولوژی های جدید شگفت رده بودن و چه هنرمندهایی... خیلی خیلی بچه بودم که خونه حیاط دار داشتیم و عملا چیزی یادم نیست اما دوست دارم. یه کم ترسناکه در عصر حاضر با اینهمه دزدی و نامردی اما قشنگ :))
* گویا حالا این لینک جدیده که گذاشته درسته.

ثنا سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 06:31 http://fergoon.blogfa.com

آخ. یک دونه اِس اضافه داره. هی دستم میخوره بهش.
این باید درست باشه...
ولی مثل وبلاگ قبلیم نیست! همون بهتر که لینکش خراب باشه

یعنی همه ی این مدت مینوشتی و برای من آدرس اشتباه گذاشتی؟؟ اف بر تو
بله درسته و به به.

حدیث دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 20:53 http://Www.infinitelygreen.blogfa.com/

خیلی مبارک باشه لیموی شیرینم :* D:

ممنونم خیلی زیاد حدیث جان ❤️

قره بالا دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 20:50 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

اوخی عزیزم
چه پست گوگولی بود
بوی لیمو میداد پستت
مبارکتون باشه ان شاء الله
کلی باهاش جاهای خوجل موجل برید
عشق کنید خلاصه

ای جان ممنونم گوزل خانوم
چه آرزوی قشنگی هم داری برام ❤️❤️❤️
برای شما و آقای دکترتون هم بهترین ها باشه.

مهربانو دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 09:38 http://baranbahari52.blogsky.com/

راستی اینو بگم که سلیقه ی تو و آبی کاملا با سلیقه ی مهردخت برابره .. اون که دلش میخواد اصلا تو همون دهه به دنیا می اومده

عزیزدلم ما هم همش همین رو میگیم. هم آبی و هم من. درسته ناشکری میکنیم اما همه چیز اونموقع ها باب سلیقه مون بوده. لباس، وسایل خونه، ماشین، موسیقی، اصلا همه چی...

مهربانو دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 09:35 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام خوشگل خوش سلیقه ی من
بیوک اسکای لارک سقف چرمیتون مبارک عززیزم . یاد یه خاطره ای افتادم مهردخت چهارسالش بود تازه از پدرش جدا شده بودم و میرفتیم پیش مشاور که من یاد بگیرم با شرایط جدید چطوری باهاش رفتارکنم اسیب های طلاق کمتر بشه . موضوع نفس پیش اومده بود و من بابتش خیلی مضطرب بودم به مشاور گفتم جریان رو گفت من نمیدونم مهربانو خودت برو بشین فکر کن ببین اگر با این روش زندگی کنی سالهای بعد که به عقب برمیگردی میگی بابتش هزینه ی زیادی دادم ولی چه کار خوبی کردم و چقدر با ارزش بود یا اینکه میگی حیف کاش طرفش نمی رفتم و ارزش هزینه ای که بابتش دادم رو نداشت .
این حرف باعث شد خیلی راحت تصمیم بگیرم و واقعا الان بعد از 20 سال بهش که فکر میکنم ناخوداگاه لبخند فراخی رو صورتم میشینه . شبیه همین ماشینی که شما خریدین و میدونی هزینه داره و ماشینی هم نیست که بتونی استفاده های معمول رو داشته باشی ولی از ته دل دوسش داری و با لذت ازش مینویسی .. کاش همه ی زندگی رو میشد اینطوری انتخاب کرد .. امیدوارم هر جایی باهاش میرید کلی خاطرات قشنگ ساخته بشه
درمورد دندون عزیزم هیچوقت به مراقبت هایی که خودت میکنی اکتفا نکن حتما سالی یک بار یه عکس opg کامل بگیر و برو برای چک آپ همه ی پوسیدگی های پنهان مشخص میشه و قبل از اینکه سنگین بشه کارات جلوشو میگیری

سلام مهربانوجون. ممنونم ❤️
آره میدونید کلی مصرف بنزینشه، خیلی باید مواظبش باشیم و نمیتونیم هرروز و هر جایی بریم. (باید حتما جای پارک باشه، راه باریک نباشه و...) قطعاتش رو باید بگردیم اصل پیدا کنیم و اینطور چیزها اما آبی همیشه میگه نوش جونت. بخور بنزینا رو که عوضش باهات راه میریم و عشق میکنیم. ممنونم هم برای آرزوی خوبتون و هم برای تجربه قشنگتون که دلگرمی میده
+ فعلا بعد سه چهارسال حسابی کارم در اومده. احتمالا یکسالی درگیرشون باشم. امیدوارم چون صبر تلخه برش شیرین باشه.

فاطمه دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 07:13 http://Ttab.blogsky.com

مبارک باشه عزیزم فکرکردم یه بنزکلاسیکه ولی مدلشو به دوستان گفتی،وای چقدرباکلاس وبامزه و خلاصه همه چی،چقدرجالب که یکی برای خریدپیداکردیدفکرکنم خیلی زیادهزینه کردید،بیشترازهزینه دندون که فکرمیکنی بی پولت کرده.
راستی مابرای روز عروسیمون میخواستیم چنین ماشین هایی سفارش بدیم صاحب اون نمایشگاه گفت مراقبت ازش خیلی زیاده،شما هم خیلی نازی نازیش کنید،البته کادیلاک ماشین خیلی قوی تریه.

ممنونم فاطمه جون. چون اون تایم رو دوست داریم همه ماشینها برامون قشنگن خصوصا بنز و بی ام و ولی آمریکایی دوست داشتیم. آره نسبتا، هم نسبت به ماشینهای شبیه خودش هم نسبت به یک ماشین صفر و نو.
+دیگه هرکدومش یه جور. باز دندون درد هم داره
++وای آٰره ما واقعا خیلی نازی نازیش میکنیم بیشتر از چیزی که باید

بهار دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 01:11 http://Www.onlyspring.blogfa.com

سلام عزیزم مبارک باشه
من عاشق پاترولم و خب هرکس یه علاقه و سلیقه ای داره.
خیلی خوشحالم به مورد علاقت رسیدی
امیدوارم بقیشم زودی تیک بخورن :)

سلام بهارجانم ممنون
پاترول هم خیییلی خوبه. داییم داشتن چندسال پیش. داخلش که هستی رسما بقیه رو از بالا میبینی
مررسی بعدی آرزوی شما و گیلبرتت

ثنا دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 00:37 https://fergoon.blogfa.com

یکی از بهترین خبرهای این چند روز اخیر بود
همیشه بخندی لیموی مهربونم.

ممنونم کتابخور کوچولو ❤️
کجایی شما؟ این لینک رو بار قبل هم گذاشتی اما باز نمیشه. بیا از خنده هات بنویس

پریسا یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 22:34

چه حالی کردم نوشتی یکی از رویاهات تیک خورده و چه رویای قشنگی هم هست.
انشالله یک روز هم میای و میگی نود درصد برنامه‌هام تیک خورد همیشه شاد و سلامت باشی لیمو جون

ممنونم پس امیدوارم شما هم به همین زودیا بیاید و بنویسید.
وااای آره چه شود شما و عزیزانتون هم همینطور

Joy یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 20:59

مبارکهههه چرخش براتون بچرخه.
راستی سلام
منم خیلی وقت بود نبودم. گاهی نیازمند دوستهای برونگرایی مثه شمام منو به سرپرستی بگیرن میتم اینجا

ممنووووووون.
سلام به روی ماهت. قدمت هم سر چشم. سرپرستی چیه شما صاحبخونه ای.

الیشاع یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 17:30 http://daily-elisha.blogfa.com/

سلام لیمو جان
ماشین نو مبارک باشه امیدوارم چرخ‌هاش همیشه به سلامتی، خوشی و شادی براتون بچرخه

برای دندون، به نظرم خیلی از پوسیدگی‌ها به دلیل فاصله کم بین دندون‌هاست. در واقع مسواک زدن به تنهایی کافی نیست و استفاده از نخ دندون و پاک کردن زیر لثه‌ها به کمک نخ، یجورایی الزامیه.

خرید کردن لباس هم که فوق العاده ست
من سعی میکنم اینترنتی سفارش بدم البته.

شاد باشی

سلام الیشاع جان خیلی ممنونم. خیلی آرزوی قشنگیه منم امیدوارم
+ بله متاسفانه جز جنس بد دندونام گویا حالتشون هم طوریه که اصلا نباید به مسواک تنها اکتفا کرد و متاسفانه دهانشویه هم بی تاثیره فقط نخ دندون.
++ بله اما جدیدا با کمبود جا مواجه شدم. جا ندارم براشون
شما هم

زهره یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 12:10 https://shahrivar03.blogsky.com/

ای جان
خیلی مبارک باشه
کلی بگردید و بهترین خاطره ها رو باهاش در کنار هم بسازید

ممنونم زهره جان

samar یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 09:39 https://glassbubbles.blogsky.com/

ای جونم به تو با این حال خوبت چقد فضایی که داشت دلنشین بود و خستگی آدم درمی رفت, امیدوارم نسبت حال این حالت به اون حالت ده به یک باشه.
منم عااااشق خریدن لباس زمستونی ام و توی گالری گوشیم تعداد عکسایی که سیو کردم سر به فلک کشیده و جالبه میخرم ولی نمی پوشم چون عادت به یه لباس میکنم من پروژه دندون رو پارسال داشتم و واقعا مبارزه سنگینی بود از هزینه که بسیار قابل توجه بگذریم استرس درد کشیدن قبلش برای من غیرقابل تحمله, آرزوی موفقیت توی این مسیر واست دارم
+ پاراگراف آخر در مورد تجربه مشترکت با آبی دقیقا شبیه یه تیکه از یه فیلم نرم و نولوک بود که آدم هروقت دلش میگیره دوست داره رد کنه همه رو فقط بزنه روی اون تیکه

ای جونم به شما و حضور قشنگت ❤️ نمیدونی چقدر خوشحال میشم وقتی متوجه میشم با اینکه غر زدم اما حس خستگی ندادم بهت.
فکر کنم بیماریه چون کلی بافت و بارونی و پالتو دارم اما همچنان ولع دارم! تعدادشون از مانتوهامم بیشتره. چون تابستون رو دوست ندارم لباساشم زیاد ندوست
+ آخ که من زیر دست پزشک گریه میکنم ممنون از آروزی خوبت. کاش بیام و بنویسم تموم شد بالاخره.
++ میدونی برام قشنگتر از بودن توی اون لحظه، رسیدن بود. همین تیک خوردنه. انگار یکی بهت بگه دیدی رویا دروغ نیست؟ :))❤️

شادی یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 08:32 http://setarehshadi.blogsky.com/

ماشین نو مبارک، امیدوارم به بقیه رویاهات هم خیلی زود برسی. عکس ماشین زیبا رو هم بذار لطفا تا ما هم شریک باشیم در این خوشی.

خیلی ممنونم شما هم همینطور چشم در اولین فرصت ازش عکس میگیرم و میذارم

Joy یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 00:57

ولی اگه نگی ماشینه چیه من از فضولی میمیرم
راستی سلام

سلام جوی قشنگم. کلیییی خوشحال شدم اسمت رو دیدم .
بیوک اسکای لارک سقف چرمی

دزیره شنبه 13 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 15:30 https://desire7777.blogsky.com/

عزیزم مبارکتون باشه راستش منم عاشق کادیلاکم کادیلاکهای دهه 70

ممنونم منم خیییلی کادیلاک دوست دارم خصوصا یه دونه کادیلاک سویل بود توی کوچمون بهش میگفتم تیمسار، اقدام کردیم برای خریدش اما آبی خیلی روی نو بودنش حساسه و متاسفانه اکثر ماشینهای کلاسیک توی بازار خیلی خسته ان. بیوک گرفتیم مدل اسکای لارک. تقریبا صفره، دفترچه راهنمای جنرال موتورش و سند ساختش هست

تیلوتیلو شنبه 13 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 13:22 https://meslehichkass.blogsky.com/

چقدر دلم خواست عکسش را میزاشتی و میدیدمش
چقدر دلم خواست رویایی که به واقعیت پیوسته فقط تصور نکنم و با چشمای باز بهش نگاه کنم
ولی میدونم چه کیفی کردید... چه لذتی میبرید
و امیدوارم یکی یکی همینطوری به آرزوهاتون برسید

باورت میشه تیلوجان انقدر که بقیه ازش عکس گرفتن من یه دونه هم نگرفتم؟ اتفاقا آبی همیشه یه زوج مسن رو تعریف میکرد که خانوم روسریش با رنگ ماشین سته. دیشب دامن و بافت پوشیده بودم با روسری مینی همرنگ ماشین. کاملا به رویا نزدیک

Haida شنبه 13 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 12:37 http://Haida96.blogsky.com

خدای من
چه جذاب
علی هم عاشق اون سبکه..
منم کسایی که عاشق اون سبک اند رو دوست دارم:))

عزیزم
جذاب سخت
+ من هم شما رو

مگی شنبه 13 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 12:11 http://Meghan.blogsky.com

چه پست لطیفی بود در واقع پایانش خیلی لطیف بود اگه بخوام فاکتور بگیرم از قضایای دندون

در مورد دندون واقعاً خانواده مادری و پدریم چیزی از دندون برام نذاشتن من همیشه ازم بپرسی یه نوبت تو ماه برای دندونام دارم بازم وقتی تموم میشه کارش دوباره عکس بگیرم باز یکی جدید خراب شده

ممنونم عزیزم
وای خیلی درکت میکنم. فکرش رو بکن در حال روکش کردن یک دندون بودم که دندون بغلش (که قبلها عصب کشی شده بود) شکست! و قس علی هذا...

ربولی حسن کور شنبه 13 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 12:07 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
ماشین نو مبارک
امیدوارم به زودی همه مشکلات حل بشه.
راستی وبلاگتون که کشف نشد؟

سلام به شما
خیلی ممنونم . امیدوارم برای همه حل بشه. یعنی اصلا پیش نیاد که حل بشه.
نه دکتر فکر نکنم. یه پاتوقی داریم که خیلی میریم، چندوقت پیش همینجوری گفتم اصلا معلوم نیست ما چندبار اومدیم اینجا. آبی در کمال خونسردی گفت ۲۸ بار. گفتم عه از کجا انقدر دقیق میدونی؟ فرمودند که یه دفترچه دارم توش یه چیزایی مینویسم. من گفتم مثلا چی؟ که اینجاش مهمه: فرمودند که مگه شما میگی چی توی وبت مینویسی. پس نتیجه میگیرم که پیدا نکرده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد