لیمو در جست و جوی زمان از دست رفته
لیمو در جست و جوی زمان از دست رفته

لیمو در جست و جوی زمان از دست رفته

ما و سالی که گذشت

سال نو برای من دیدن خانم هایده توی تلویزیونه که میخونه: نوروووز آمددد و پشت بندش آهنگ تا میگی سلام نوش آفرین، به لحظه سال تحویله که همیشه ی خدا اشک تو چشمهام جمع میشه، به سفره هفت سینهای خوشگلیه که خاله م پهن میکنه، به اسکناسهای نویی که پدربزرگم میداد که همیشه عادت داشت و میگفت دوست ندارم فقط به بچه ها عیدی بدم. عیدی برای همه ست. سالی که گذشت فرد مهمی رو ازم گرفت اما حضور افراد عزیزی رو هم بهم هدیه داد. آدمهایی که رنگ محبتشون رو نمیشه گفت؛ درست مثل یک بسته مدادرنگی. آدمهایی که پشت همه ی این صفر و یکها، خودشونن. قلب دارن، کمک میکنن، همدلی میکنن، ناراحت میشن، شاد میشن و... . همیشه وقتی میخواستم لینک وبلاگها رو پیوند کنم به خودم نهیب میزدم که نه! لیمو به یاد بیار. محبتها رو به یاد بیار و سر بزن، نکنه آدمها برات بشن فقط یه لینک گوشه وبلاگت. برای سر زدن به بعضیا هربار حتی مجبور بودم سه تا وبلاگ رو برم تا از پیوندهاشون بهتون سر بزنم. اما خب خلاصه مگه میشه از یاد برد (ببخشید که طولانیه هرکسی که تابحال شناختم رو سعی کردم بنویسم)

 

 دکتر ربولی رو با خاطرات شیرین بیمارهاشون و سعه صدر ایشون در واکنش نداشتن؟ هم نام جانم از آلمان با پنگوئنش که قلبم رو برده، بهارجانم، دختر خوشگل و خوش قلبی که حرفهای دلش رو باهام شریک میشه، رها جانم با اون محبت زیاد و دائمی که شرمندم میکنه گاهی. جان دو خان با خوابهای غریب و ادوات جنگی که من ازشون سردرنمیارم الیشاع جان با محبت که به خودش سختی میده اما دوست داره هر پستش گره کار یکی رو باز کنه و مفید باشه، ثمرجان مهربونم با اون حضور براق و قشنگش و نوشته هاش که پر از رنگ و نوره. دزیره جانم، مهربون ترین، فرانسوی ترین و چی بگم دیگه قند اصلا. مرضیه جان و اون نوشته هاش که میمیرم برای خوندنشون. نهال جانم و قلب مهربون و بزرگش.  واتو واتو خان با خاطرات عجیب و غریب خنده داری که هربار از پست جدید داشتنشون ذوق میکنم. عمه خانم جان و سوتی هاش و داستانهاش با فسقلی که آخ من میمیرم برای نصیحتهاش. فاطمه جان که همیشه طرفدار حقیقت و حقه و توی این مورد من رو به یاد شکیباجان هم میندازه. زهره جان که مثل سیاره ش قشنگه و از وزارت جادو مدرک داره. نویسنده عالی که تازه پیداشون کردم جناب آقای ریورا که شما فقط بنویس! و اون یکی وبلاگ خفنشون با اسمی که به من داده D: از طریق وبلاگ ایشون با آقای دکتر امیر هم آشنا شدم که مینویسن تا خاطره گردد :)

زهراجان با گلهای قشنگش و آرش کوچولوی شیطونش، پونیو جونم، خانم معلم خوش اخلاق. خانم مهندس و استقامت و علمشون که من رو شگفت زده میکنن حقیقتا و من واقعا افتخار میکنم به خانمهایی مثل ایشون، ستاره جون ، مهربانو و نرگس جون. مادرهای شاغل که اگر بخوام نام ببرم دوباره باید یه لیست بنویسم از دوستان. نسرین جان و کتابهایی که مینویسن.  لیلی جان گرامی و سوالهای فرزندهاشون که دروغ نگم بعدش من میرم دوباره همونارو از مامانم میپرسم. ترانه جان و تجربیاتش که برامون مینویسه، همسر آقای موسی با نوشته های صادقانه و توصیفهای بینظیرش از محیط و اتفاقات. جناب آقای محمدرها که من هربار میرم وبلاگشون رو بخونم انقدر همه چیز علمیه که از نوشتن خودم خجالت میکشم! آقای آرش با اون وبلاگ همه چیز تموم و مطالب ارزشمند. آقای کوهنورد که به تازگی صاحب فرزند شدن، آقای میثم با پست های یک خطیشون، آقای نیک و پستهایی که دیربجنبی پاک شدن! سانازجانم، دختر سختکوش و خودساخته. فانی عزیزم با اون لبخند زیبا. بهارجان که انقدر دیر کامنتها رو تایید میکنه که نمیفهمم برای بعضی پستها کامنت گذاشتم یا نه! -__-

ایراندخت جان و محبتش. کتابخور جان که به تازگی پیدا شده و عجیب شبیه ده سال پیش خودمه. کوپر جان و نوشته های خلاقانه ش.بهی جون و رفتارهای با اتیکت و تصمیم های مقتدرانه اش (عجیبه که در عین حال بسیار مهربونه!). لیموآ که یه پا پارادوکسه برای خودش. جناب آقای لویی که وبلاگشون رو دارم اما تگ نمیکنم با اطلاعات بی همتا راجع به فرانسه و خصوصا ریشه اسم لیمو، Hdn عزیز که برام نوشته بودن میخوننم اما متاسفانه وبلاگشون قفله و من از افتخار خوندنشون بی نصیبم. خورشیدجان مهربانی که هر پستشون بعد دو روز رمزدار میشه و من برای از دست دادنش غصه میخورم. دختر کاکتوس عزیزم با مدل خاص نوشتنش. حدیث جان که لطف داشت و از عکسهای سفرم خوشش اومد. نگارجان عزیزم که خاطراتش رو مینویسه برامون. گیسا جان که اصلا من نفهمیدم کِی هست و کِی نیست این دختر! همرازجانم که همیشه به یادمه و محبت داره بهم اما چون خصوصی مینویسه نمیتونم آدرسش رو بذارم. پری جانم، عزیز مهربونم که اونهم فکر کنم آدرسش رازه و نباید بگم. سحر جان و دوقلوهای جیگرش. جوی عزیز و زلالم که درگیر مقاله نوشتنه و ما محرومیم از نوشته هاش.هاله مهربون که سرش شلوغه و درگیر درسه و دانشگاست. تیلوتیلو و روزهای رنگیش. جیوه نارنجی خوشگلم که مدتیه نیست و دلتنگشم. شیماجان که امیدوارم هرجا هست موفق باشه. هولی خانم سرآشپزم که خیلی دیر مینویسه. سمیراجان با اون روحیه لطیف و دختر خوشگلشون. آقای جمشید سیبیل و تک بیتی هاشون. آقای امیرحسام محترم و تجربیاتشون که البته مدتیه حضور ندارن.  سانست پارک و دید فلسفی انگلیسیش از زندگی. زهراجان که با اسم بلو برام مینویسه، ترمه جان، زینب جان، مریم جان، یاسمن جان، الیمهر جان که پیشمون نیست و دلمون براش تنگ شده. الف گمشده و دلتنگی هاش. آقای بوبو، پدر دوقلوها که خیلی وقته خبری ازشون نیست. فایترفیشم که یه روز پاک کرد و رفت. و ببخشید اگر کسی از قلمم افتاده، انقدر برام عزیزید که حتی برای نوشتن همین پست هم تعلل میکردم مبادا اسمی رو فراموش کرده باشم.

مهم نیست با چه قلمی، چه سنی ، چه اخلاقی مینویسیم. قشنگ اینه که مینویسیم و کنار همیم. خوشحالم که 1401 م کنارتون گذشت.

نظرات 48 + ارسال نظر
سایه سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:44 http://khozabalatebiehsas.blogfa.com/

وایی چقدر قشنگ که اینقدر دوستای نازنین داری و براشون وقت میذاری :)))
حقیقتا میفهمم چون منم واقعا دوستای وبلاگیم جز بهترین اتفاقای زندگیم بودن :)
حال دلت خوب باشه ذوقت مستدام

سایه جون خودم خودم رو چشم زدم. انقدر سرم شلوغ شده که وقت نمیکنم به دوستام درست حسابی سر بزنم.
بهترینن واقعا تازه خداروشکر خیلیاشون برام نوشتن که از این پست با هم آشنا شدن و چی بهتر از این و دایره های دوستی بیشتر

الیشاع یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:37 http://daily-elisha.blogfa.com/

سلام لیمو جان
خواستم یادآوری کنم که آرشیو فروردین ۱۴۰۲ رو داری از دست میدی

سلام الیشاع جان
واااای درست میگی ها. میرسووووونم خودم رو از دستش نمیدمممم

خورشید شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 21:36 http://khorshidd.blogsky.com

لیمو جانم کجایی
دقیقا کجایی

همینجاااام خورشید جووونم

ایراندخت شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 17:40 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

سلام عزیزم
مرسی از محبتت و لطفی که در حقم داری. منم خوشحالم که تو این سالی که گذشت با تو آشنا شدم و امیددارم که این آشنایی سالیان سال ادامه دار باشه

سلام به تو
از محبت و مهر خودته. حتما حتما حتما

تیلوتیلو شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 13:47 https://meslehichkass.blogsky.com/

توی آخرین اخبار شنیدم که قرار پست بزاری... تازه قول هم دادی
اونم قووووووووووووووول
پس کو پست؟
من منتظرم

بله بله درست است. چشم چشم
همین امروز فرداست که دیگه دست به کار بشم.

محمد رها جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 23:31 http://Ikhnatoon.blogfa.com

لیمو نبودی ببینی شهر آزاد گشته.
(پیش بینی شده صاحب وبلاگ در اواسط تابستان ۱۴۰۲ دست به قلم شده و پست جدید در حد یک پاراگراف و نصفی میگذارن.
پیشاپیش تمام مناسبتهای حزن آلود تقویمی و تکلیفی را تسلیت و تمام جشنهای شادی آفرین پیش از اسلام و پس از آن را خدمت ایشان تبریک عرض میکنم)
مستیم درد منو دیگه دوا نمیکنه
(ببخشید کار دختر کوچولو بود یکهو زد کانال رو عوض کرد)

آقای رها
نگید اینطوری. این کاربر بعد از خوندن این کامنت دچار عذاب وجدان حاد از نوع غیر مسری شد. من هم تمام مناسبتها تقویم که براتون ارزشمنده رو پیشاپیش تبریک و تسلیت میگم اما قول میدم بنویسم؛ قول.
«درووود بیکران بر دحتر کوچولو با این انتخاب زیبا و درود و رحمت به خانم هایده بزرگوار»

زهره پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 16:16 https://shahrivar03.blogsky.com/

سلام لیمویی جونم
ان شا اله که امسال لحظه های شادی رو در کنار خانواده داشته باشی
وای که چقدر تو بامعرفتی و چقدر خوش فکر که با نوشتۀ به این خوشگلی عید دیدنی کردی و به همه یه عیدی شیرین دادی
می بوسمت از راه دور دوست نادیدۀ من

سلام زهره جانم
ممنونم و متقابلا برای خودت و خانوادت این آرزو رو دارم.
این محبت و لطف شماست که زیبا میبینی.
من هم همینطور عزیزم. من هم همینطور

Pari سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 20:29

سلام
ممنونم عزیزم
سلامت باشی همیشه

سلام پری جونم
شما هم همینطور

شکیبا سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:21 http://Zendegi2021.blogfa.com

سال نو مبارک
شکر به خاطر اونایی که به دست آوردی.
خیلی خوبه که روح وروان سالمی داری ومیتونی تا اعماق قشنگی ها روببینی.
.....ومنیکه همیشه ۴_۵وبلاگ رو میرم تابرسم به اینجا

سال نو برای شما هم مبارک باشه شکیباجون
ممنونم واقعا شکر.
مطمئن نیستم اما ممنونم بابت دیدتون
عزیییییییزم

لیلی یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 16:15 http://Leiligermany.blogsky.com

چه کار جالبی کردی دختر. یک لینک دونی با معرفی مختصر و باحال برامون درست کردی.
ممنونم که منم جز دوستان شمردی لیمویی ترش و شیرین

ممنونم لیلی جان خوشحالم که خوشتون اومد و اینکه باعث افتخاره

Pari شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 23:48

سلام
حالت خوبه لیموجان؟
خیلی وقته ازت بی خبرم .. هر بار میام با همین پست روبرو میشم..
امیدوارم دلت شادو خودت سلامت و سرت با کار شلوغ باشه

سلام پری جانم. ممنونم
آره هم کار هم زندگی شخصی. نوشتن پست جدید که هیچی داریم سعی میکنم به تمام دوستهام سر بزنم خصوصا که همه این مدت بیشتر نوشتن و من حسابی عقب افتادم
ممنونم از دعای قشنگت. همچنین عزیزدلم

شادی شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 15:26 http://setarehshadi.blogsky.com/

ممنون که به یاد منم بودید.

جزو اولین و بهترین وبلاگهایی بودین که خوندم

کتاب خوار جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:32 http://ketabkhor12.blogfa.com

هیچی، دلمون تنگ شده

عزیزدلم
منم دلم خیلی تنگ شده. سرم شلوغه زمان کافی پیدا نمیکنم به همه سر بزنم. دارم کم کم سعی میکنم همه رو بخونم.

جمشید سیبیل پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:48 http://Jamshidsibil.blogsky.com

میگذرد روزگار تلخ تر از زهر
بار دگر روزگار چون شکر آید
هر روزتون نوروزی

منتظریم که :)))
ممنونم برای شما هم همینطور

خانم مهندس چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:26 https://msengineer.blogsky.com/

لیمو تو یکی از مهربون ترین هایی هستم که دیدم
خوشحالم که سال ۱۴۰۱ تو رو بهم هدیه داد
ایشالله سال خیلی خوبی واست باشه

لطف دارید منم خوشحالم متقابلا.
ممنونم همچین برای شما و خانواده عزیزتون

مهربانو چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:13 http://baranbahari52.blogsky.com/

جااانم چه پست قشنگی بود لیمو جااانم .
امیدوارم امسال بهترین سال زندگی همه مون بشه عزیزم

مهربانو جاان
واقعا. من هم امیدوارم خیلی زیااااد

علیرضا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:10 https://malikhulia.blogsky.com/

گاهی فکر میکنم دیدن ادمهایی که مجبوری بخاطر نوروز بازم ببینی چقدر سخته

کلا هر چیزی با اجبار سخته. دید و بازدید اجباری هم که بدتر :))

تیلوتیلو سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:42 https://meslehichkass.blogsky.com/

دوست وبلاگی بینظیرمی

تیلوجونم

رها چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 15:19 https://polibejavedanegi.blogsky.com/

لیمو جان
بهت قول دادم که بارش فکری رو بهت آموزش بدم.یه پست نوشتم با عنوان بارش فکری که به خودت و همه دوستان مجازی تقدیم میکنم.
امیدوارم برای همه مفید باشه

رهاجانم
ممنون مهربوون همین الان اومدم و خوندم، ببخشید یه کم درگیرم و کم وقت میکنم که سر بزنم. بازم بووس بهت

قلب من بدون نقاب یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 22:34 http://Daroneman.blog.ir

سلام لیمو جان سال نو مبارک
چقدر پست قشنگی بود
من باید چند بار بخونم
چه دوست های وبلاگی قشنگی
و چقدر خوشحال شدم که منم به عنوان دوستت بودم در لیست
توصیفت هم جالب بود
می بوسمت

سلام بهی جون ممنونم. امیدوارم سال خوبی برای همه باشه
چشمها و قلبت زیبا میبینه. به داشتن شما و بقیه دوستان افتخار میکنم
من هم همینطور

لیمو یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:34 http://From-m.blogsky.com

سلام عزیزم
سال نو و بهار نو مبارکت باشه و امیدوارم امسال برات پر از لحظه های خوب و خاطره انگیز باشه
مرسی عزیرم که به یاد من بودی ایشالا که زندگیت پر از حال خوب باشه همیشه

سلام عزیزم
ممنونم، این آرزوی قشنگ رو متقابلا برای خودت هم دارم
معلومه هم نام‌جانم و همچنین برای تو

حدیث شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 16:31 http://infinitelygreen.blogfa.com

عزیزم مرسی از لطفت.
امیدوارم سال خوبی داشته باشی/باشیم

بوسه به شما
ممنونم همچنین

دزیره شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 14:02 https://desire7777.blogsky.com/

لیییییییییییییییییییمو جونم قند عسل خود خودتی خیلی کار قشنگی بود عزیز دل
لینکها رو که دیدم مهربونی از شون سرازیره در این روزگتر در این احئوال دلمردگی سخت که هممون دچارشیم لیموجان به قول دخترکم قلبم اب شد و نشستم از خوشی گریه کردم بوس بهت زیبا
وراستی سال نو مبارک

عزیز دلمممم، دزیره جونممممم
بوسه به قلب مهربونت عزیزم خیلی خوشحالم که حتی برای لحظاتی حالت بهتر بشه
سال نو برای شما و خانواده هم خیلی خیلی مبارک

Meys@m شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:32 http://www.meysamkh.blogsky.com

ممنون بابت این متن خوب زیبا همیشه گفتم دنیای مجازی تنها جایی که خاص و خوبه فضای وبلاگ و وبلاگ نویسیه (-:
با تاخیر ( به دلیل مشکلات فنی کامپیوتر) سال نو رو تبریک میگم با آرزوی بهترینها و در وهله اول سلامتی
پ.ن: چون حال ندارم پستها رو فشرده و کوتاه می نویسم

ممنون از شما که زنده نگه میدارید این فضا رو :))
امیدوارم مشکل رفع بشه و ممنونم سال نو برای شما هم مبارک و پر از شادی و سلامتی باشه.
+ کار خوبی میکنید، همین تفاوتهاست که این جمع رو زیبا میکنه.

رها جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 17:49 https://polibejavedanegi.blogsky.com/

لیمو جان
سال نو رو با کلی تاخیر اینجا بهت تبریک میگم.
امیدوارم سال خوبی داشته باشی پر از شادی پر از عشق

رهاجانم
سال نو برات کللللی مبارک باشه.پر از سلامتی، شادی، آرامش،احساسات زیبا و حال خوش. عشق، عشق و عشق

سحر جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:54 http://senatorvakhanomesh.blogfa.com

نمی دوتی وقتی اسمم دیدم چه لبخند گنده ای زدم
مرسی یادم بودی و مرسی کلی وبلاگ خفن معرفی کردی.
مهربون دوست داشتنی

تصورش میکنم و بابتش خیلی خوشحال شدم :))
مرسی که هستین و مینویسین تا بشه معرفی کرد. سال نو مبارک مامان فرشته ها

هاله هستم جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 00:53 http://halee.blogfa.com

بانو باعث شدی چند بار بخونم تعریف کردنت رو
و همین طور یه لبخند بزرگ که اسم من هم بین دوستانت بود
همیشه دنبال این بودم که چرا لینک نمی کنی دوستانت رو
منم دلم میخوادبرم و با سلیقه ی وبلاگی تو اشنا بشم
خلاصه خداروشکر پست گذاشتی ازشون

عزیزدلم
معلومه، من خیلی وقتها وبلاگت رو میخونم اما یا کامنتها بسته ست یا چیزی به ذهنم نمیاد که بنویسم برات. چه خوشحالم که باعث لبخند قشنگت شده :))

امیر حسام پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 16:45 https://bimoghadame.blogsky.com/

سلام لیمو خانم؛
تشکر بابت ابراز لطف شما و یاد کردن من. من هم پستی مشابه پست شما نوشتم.
با آرزوی بهترین ها.

سلام به شما
باعث افتخاره. حتما میخونم، خیلی وقته منتظر پست جدیدتون هستیم.
همچنین

محمد رها پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:38 http://Ikhnatoon.blogfa.com

سلام و درود بر لیموی همیشه در پشت صحنه
سال نو مبارک
نیومدی وبلاگم عیدی هم گیرت نیومد
شوخی کردم عادت به عیدی دادن ندارم. خدا رحمت کنه پدربزرگ عزیزتون رو. اسم و رسمشون منو برد به خاطرات کودکی...

قدیمیها عمیقا به عیدی دادن به کوچکترها معتقد بودن و چقدر خوب بود این باور و چقدر پولش برا ما بچه ها باعث رونق میشد. اونها رو خرج نمیکردیم از برکت اون عیدیها تا آخر سال هرچی که دوست داشتیم میتونستیم بخریم...

یادمه بچه که بودم هر سال روز اول عید به اتفاق مادرم به دیدن عمو بزرگ مادرم (سیدرضا) و عمه مادرم (بی بی عصمت) میرفتیم.
همیشه خدا کم مبلغترین اسکناس رایج مملکت رو از عموشون دریافت میشد و عمه جان هم که اصلا به روی مبارک نمی آورد و هیچوقت دست به جیب نمیشد همیشه هم یک دستمال به سرش بسته بود و به مادرم میگفت: "سرم درد میکنه بچه هات خوبن که سر و صدا نمیدن"
سید رضا و بی بی عصمت هر دوشون عمر خیلی خوبی هم کردن بالای ۸۰ سال. اما پدربزرگ مادریم (سید ماشاالله) سال ۶۴ بر اثر سرطان به رحمت خدا رفت. از ایشون خیلی خاطره دندون گیری یادم نمیاد. (اون زمان تازه ۸ سال رو تموم کرده بودم و رفته بودم تو ۹ سالگی که ایشون رو از دست دادیم)

هرساله به محض زدن توپ و پخش آعاز مبارک باد از تلویزیون سر سفره ۷سین اولین عیدی رو از سمت مادرم (بی بی صدیقه) دریافت میکردم. بعدا که سال ۶۸ دایی بزرگم (سیدجواد) از کرج به کرمون اومد و مجددا در سال ۷۰ اینجا ازدواج کرد ایشون هم هر ساله مبلغی رو به رسم عیدی از لای قرآن به من و خواهر و برادرم میداد.
روز ۵شنبه است و خدا بیامرزه همه رفتگان رو. عجب صفایی داشت اون سالها و اون کودکیهای از دست رفته ما و اون عیدیهای دعا خونده مُهر شده و اون سکه های یاسین خونده و اون بزرگترهایی که رفتن و همه داشته های با ارزش رو با خودشون به خاک بردن...

ممنونم ازینکه قابل دونستید و اسم منم تو وبلاگهای مورد علاقتون آوردید. نمیدونم خاصیت وب شما چیه؟ ناخودآگاه میرم به سمت خاطرات گذشته. ببخشید سرتون رو درد آوردم. همیشه حرف برا درد دل دارم.

چقدر کار با ارزشی کردی که همه دوستان و آشنایان مجازی رو در این پست به همراه لینکهاشون آوردی.
خدا شما رو در کنار همه خانواده (واقعیها) حفظ کنه و لبخند بر لبتون و شادی در دلتون پایدار بمونه

سلام و درود به شما
حالا من شدم پشت صحنه دیگه؟
سال نو برای شما هم مبارک باشه.
همین پیام قشنگ چیه پس؟ عیدیه دیگه. ممنونم بابتش :))
روح همه رفتگان شاد باشه، خاطرات خیلی عجیبن. یه تصویر، یه عطر، یه موسیقی یا حتی یه کلمه میتونه به اندازه سالها ما رو توی زمان جابجا کنه. شاد یا غمگین کنه و یا حتی درعین تعجب هردو!
ممنون که وبلاگ دارید و مینویسید و دوستید
امیدوارم سال خیلی خوبی باشه برای همه. کلی آروزی شادی و موفقیت برای خودتون و عزیزانتون دارم.

جان دو سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 19:05 https://johndoe.blogsky.com/

عید و سال نو مبارک

خیلی جالب بود من سر جمع یکی دوتا پست در مورد جنگ و تجهیزات نظامی نوشتم اما گویا اون روحیه‌اش توی بقیه پست ها مشخص بوده

امیدوارم سال نو برای همه مون و شما به معنای واقعی مبارک باشه.
نه آقا فیلم معرفی میکنید، جنگیه. کتاب معرفی میکنید، جنگیه. بازی طراحی میکنید، جنگیه. خواب میبینید، جنگیه!!

الیشاع سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 13:22 http://daily-elisha.blogfa.com/

سلام لیمو جان
خیلی ممنونم از لطف و محبت شما
و خوشحالم که مطالب مفید بوده.
باعث افتخاره که در لیست دوستان شما باشم

عید نوروز و سال نو رو به شما دوست خوبم و خانواده محترم تبریک میگم و امیدوارم امسال یکی از بهترین‌ سالها براتون باشه همراه با شادی و سلامتی.

سلام الیشاع جان
خیلی زیاد هم باعث افتخار منه که آشنا شدم باهاتون
امیدوارم امسال برای خودتون و کسانی که دوستشون داری بهترین سال باشه. پر از شادی، سلامتی و آرامش.

Joy سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:44

لیموی مهربون و دوست داشتنی امیدوارم هر جا هستی شاد باشی مثل حال خوبی که با نوشتنت میدی.
سال نوی خوبی داشته باشی پر از خاطره های قشنگ

جوی عزیزم
خیلی آرزوی قشنگیه، امیدوارم امسالت پر از موفقیت و شادی و لحظه های رنگی باشه. به معنی واقعی کلمه ی مبارک :)

همراز سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 00:26

سلام‌به روی ماهت عزیزمم
چند دقیقه ای به سال تحویل بیشتر‌نمونده . پس اول عیدت‌مبارک
سال بسیاررر خوبی داشته باشی و امیدوارم درجه یک ترین اتفاقات برات رقم‌بخوره عزیز خوب روزها
خیلی‌خوشحالم که امسال باهات آشنا شدم لیمو و‌اینکه به یادم بودی خیلی برام ارزشمند بود :)
ماچ بهت

سلام همرازقشنگم.
سال نو مبارکه، سالی که تو دوباره برگشته باشی پیشمون معلومه که خوبه
بهترینها رو برات میخوام، ماچ متقابل

زهرا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 23:28 http://pichakkk.blogsky.com

سال نوت مبارک باشه

ممنونم زهراجون. همچنین برای شما و خانواده عزیزت

ساناز دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 21:42

آقاااا اومدم بهت سال نو رو تبریک بگم یهوویی دیدم اسمم لا به لای دوستات هست، افتخار بزرگی که یه دوست جدید و مهربون پیدا کردم

بووووس بهت سانازجون، من هم که مشخصه چقدر افتخار میکنم دیگه. سال نو مبااااارکت عزیزم

آرش دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 20:38 https://apblog.ir/

واقعا نوشتاری بی‌نظیری بود...
ممنون بابت معرفی این وبلاگ‌های خوب و خواندنی. واقعاً نوروز منو ساختین و چه فرصتی بهتر از این تعطیلات برای خوندن همه‌ی این وبلاگ‌ها، البته اگه فرصت کافیش باشه اما حداقل سال 1402 رو می‌تونم با خوندن این وبلاگ‌ها پربارتر از هر سال دیگه‌ای کنم.
و البته که ممنون اسم بنده حقیر و وبلاگ کوچیکم رو هم در بین این همه وبلاگ خوب و خوانندنی آورده بودین.
سال نو پیشاپیش بر شما مبارک...

خیلی لطف دارید، وقتی شما با اون اشعار و نوشته هاتون این رو بگید خیلی خوشحال کنندست. وبلاگ خودتون یکی از اون سنگین پرباراست.
سال نو مبارک و پر از شادی باشه براتون

بهار دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 18:52 http://www.i6anne.blogfa.com

وای چقد ذوقیدم :)))))) مرسی که اسممو آوردی و اینکه دوستت دارم، امیدوارم امسال بهترین ها برات اتفاق بیفته امسال سال تو باشه. سال تو و آبی
موفق باشی دوست مهربونم

عزیزززززم من هم خیلی
چه آرزوی قشنگی، همچنین برای تو و متی. سال نو مبارک بهارخانوم

Blue دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 16:39 http://estamich.blogfa.com/

سلام لیموجان، امیدوارم بهترینا نصیبت بشه. خیلی ممنون بابت ذکرِ اسمم:)

سلام زهرا جان. ممنونم. به یاد دارمت از روزهایی که باوجود عدم فعالیتت برام مینوشتی. همیشه شاد و سلامت باشی.

samar یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 21:02 http://glassbubbles.blogsky.com

جانکم
چقدر لذت بردم از این همه جزئی نگری که داری و بیشتر لذت بردم از نگاهت به آدمای اطرافت و اینکه میتونی روحشون رو ببینی و حس کنی.
نمیدونم امسال چندتا از خواستنیای عیدت رو داری ولی با همه وجود واست حال خوب درونی و بیرونی دلت رو میخوام و ادد شدن جذابیتای بیشتر به لیستت.

ثمر عزیزم قلبم
چطور میتونی همیشه انقدر مهربون و زیبا بنویسی؟ تویی که نوشته‌هات باعث میشن آدم با خودش آشتی کنه.
ممنونم از حضورت و دعای قشنگت. امیدوارم بهترینها ، زیباترینها و شادترینها اتفاق بیفته برات

فاطمه یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 17:30 http://Ttab.blogsky

وای عزیزم چه خوشحال شدم که من به نظرت چنین آدمی اومدم..خداکنه واقعااینطوری باشه.
امیدوارم سال خوبی پیش روت باشه،خیلی بهترازامسال...

واقعا هستین
امیدوارم خودتون و خانواده عزیزتون امسال رو با موفقیت شادی و سلامتی سپری کنین.

Pari یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 17:24

سلام عزیزم
برام باعث افتخاره که جزو دوستات هستم و از اینکه امسال دوست خوبی مثل شما رو در این دنیای مجازی پیدا کردم خوشحالم
امیدوارم سال آینده اتفاقای خوبی برات در پیش باشه و پیشاپیش سال نو رو هم بهت تبریک میگم عزیزم

سلام پری جانم
این چه حرفیه شرمنده نکنین. واقعا خوشحالم دوست خوب و هدفمندی مثل شما دارم
چه آرزویی بهتر از این؟ منم برای شما و خانواده آرزوی بهترین حسها، روزها و اتفاقها رو دارم عزیزم.

دخترکاکتوس یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 14:10 http://cactus-girl.blogfa.com/

نوع نوشتنت رو دوس دارم ی شیرینیه خاصی تو قلم نوشته هات هس برای همین اون روزی ک غم ازدست دادن عزیزانترو نوشتی خیلی ناراحت شدم.خوشحالم ک آدمای زیادی وارد زندگیت شدن و متاسفم بابت غم از دست دادن عزیزانت.
مرسی ک اینجوری ازم گفتی البته خودم میدونم وب جذابی ندارم و کلا ی دوره ای زندگیم با غم گرع خورده امیدوارم شادی منم بیاد ک بتونم از شادی بنویسم .سال نو رو پیشاپیش بهت تبریک میگم امیدوارم سالی پراز سلامتی و آرامش و خوشی داشته باشی گل

محبت داری عزیزم
ممنونم بخاطر مهربونیت، فراموش نمیکنم چه روزهایی حالم رو میپرسیدی وبت خیلی هم عالیه چون تو مینویسیش. خیلی آرزوی قشنگی نوشتی برام، منم برای تو سالی پر از عشق و آرامش و شادی میخوام.

لویی یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:07

اون دورانی که در دنیای بلاگ حضور داشتم و می‌نوشتم پیگیر کمتر از ۱۰ وبلاگ بودم. برام جالبه که این همه وبلاگ رو دنبال می‌کنید و از هر کدوم یک یا چند ویژگی به خاطر سپردید که نشان می‌ده با دقت و تعمق پیگیر وبلاگ ها بودید.
لویی یه نام مردانه فرانسوی هست که از شخصیت یکی از فیلم‌های محبوبم گرفته شده.
در یکی از کتب تاریخ فرانسه(نوشته لویی شادِرمانیِ اصل) چنین آمده: در سده‌های پیشین اشراف فرانسه نام فرزندان پسر خود را "لویی" و نام دختران را "لی می یو" می‌گذاشتند که نام دوم با گذر زمان به "لیمو" تبدیل شد و مدتی بعد وارد زبان فارسی نیز شد!!(منبع: تاریخ کهن فرانسه و حومه! جلد بیست، صفحه‌ی آخر)
لیمو جان! خوشحالم در سال ۱۴۰۱ با دوست نازنینی چون شما آشنا شدم، امیدوارم این انرژی خوب و مثبتی که در شخصیت خودت و وبلاگ وجود داره، همیشه تداوم داشته باشه

لطف دارید، محبت خود دوستانه که باعث به یادآوردنشون میشه.
+ بله لویی شانزدهم هیچوقت از ذهنم نمیره نمیدونم چرا شک کردم بااجازتون تصحیحش میکنم شما هم به روم نیارید اشتباهم رو ^__^ برای اسم خانمها نمیدونستم!! چقدررر خوشحال شدم. فکرش رو هم نمیکردم اینجوری باشه
++ خیلی ممنونم این لطف و بزرگواری شماست و من هم واقعا باعث افتخارمه آشنایی با شما و دانش بی همتاتون خصوصا در رابطه با کشور موردعلاقه ام و بینهایت ممنونم بابت آرزوی قشنگتون. براتون آرامش و شادی و سلامتی میخوام.

خورشید یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:45 http://khorshidd.blogsky.con

امیدوارم سال جدید اینقدر اتفاقات خوب منتظرت باشه که تلخی اتفاق امسال کمرنگ بشه عزیزم
ممنونم عزیزم که توی لیست دوستات هستم و البته حضورت برام باعث افتخاره
امیدوارم در کنار خانواده بهترین نوروز را سپری کنی
روی ماهت را میبوسم

ممنونم خورشیدجون
متقابلا براتون همین آرزوی قشنگ رو دارم
شرمندم نکنین دیگه

منا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 15:06

منم میگفتی خب
افا و خانم مورچه

الهی چه اسم با نمکی ،نمیشناختمتون. کاش آدرس میذاشتین برام

ربولی حسن کور شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 14:45 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
وقتی این همه اسم را مینویسین و آدم میبینه توشون اولین نفره شرمنده میشه
ممنون از لطف شما
امیدوارم که لیاقتشو داشته باشم.

سلام به شما
مشخصه، اگر یادتون باشه اولین وبلاگی که خوندم وبلاگ شما بود که آدرس ولایت رو هم پیدا کردم و کمک کردم به پاکسازی
این چه حرفیه

کتاب خوار شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 13:23 http://http(s)://ketabkhor12.blogfa.com

چقدر بی نظیر بود......
احساساتی شدم با خوندنش. با اینکه خیلی هارو نمیشناسم، ولی چقدر قششششنگ ⁦(*_*)⁩
لیموی مهربان کمه، لیموی مهربان به توانِ ۱۴۰۲...

عزیزم
نه بابا این طوری هم نیست دیگه فقط سعی کردم هرکسی که شناختم رو بعنوان یه یادگاری بنویسم.

رها شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:00 https://polibejavedanegi.blogsky.com/

لیمو جانم
تو اولین دوست وبلاگی من بودی و واسه من خاصی. من دوست هام رو همیشه خیلی خیلی محتاطانه انتخاب می‌کنم و خوشحالم که توی فضای مجازی دوستای خوبی پیدا کردم که توی شادی و غم کنار هم هستیم.
همه افسوس اینه که چرا این قدر دیر وارد این جو فوق‌العاده شدم
عزیزم منم دوستت دارم

رهاجان
چه افتخاری دارم پس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد