لیمو در جست و جوی زمان از دست رفته
لیمو در جست و جوی زمان از دست رفته

لیمو در جست و جوی زمان از دست رفته

یک همزاد در فراسوی مرزها

از لیمو به لیمو جانم


روزی که از پیوند های یک وبلاگ، وبلاگِ دکتر رو پیدا کردم و هیجانزده از کشف قشنگم مشغول خوندن بودم،  فکرش رو هم نمیکردم که باعث بشه تو رو پیدا کنم. خیلی اتفاقی بهم گفتن که از وبلاگ یک نفر هم اسم من دیدن کردن و من باز هم خیلی اتفاقی وقتی میخواستم پاسخ کامنتم رو ببینم اسمت رو توی کامنتها دیدم.

وقتی شروع به خوندن وبلاگت کردم قشنگ بود اما هرچی میرفتم جلوتر دوتا شاخ خوشگل روی سرم سبز میشد از این همه شباهت! من معمولا برای همه آدم عجیبی ام و اینکه یکی مثل خودم پیدا کردم برای خودم از همه عجیبتر بود آخرش هم با یکی از پستات حسابی دلم رو بردی و الان اینجام و دارم پست مینویسم.

امیدوارم در کنار خانواده خوشگلت همیشه شاد و موفق باشی.


با محبت فراوون ، لیمو


پی نوشت اول: باید بگم در دلبری حرف نداری

پی نوشت دوم: خیلی از جاها برات کامنت گذاشتم و متوجه شباهت هامون شدی اما چون نمیخواستم پنگوئن از شاخهای مامانش بترسه خیلی از شباهت ها رو نگفتم بهت!


نظرات 3 + ارسال نظر
ساناز سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 13:23 http://Sanazstory.blogfa.com

اووو پس یه شباهت تو رو به اینجا کشونده
ولی نویسنده خوبی هستی و خوبه اینجا پیدات شده و شدی یکی از مخاطبین ماها

آره سال ها قبل وبلاگ داشتم( بلاگفا بود) اما خیلی وقت بود که گمش کرده بودم و فقط خواننده بقیه وبلاگ ها بودم، تا اون روز که همت کردم و یه وبلاگ جدید ساختم که میبینیش.
لطف داری عزیزم، خوشحالم که پیدات کردم

لیمو سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 17:33 http://From-m.blogsky.com

هوووووم حال کردی چه زود پیدات کردم
عزیزدلم این لطف بی کرانت داره منو واقعا شرمنده میکنه خیلی خیلی زیاد خوشحالم که باهات آشنا شدم و از دیروز توی ذهنم هست که بهت ایمیل بدم ولی واقعا فرصت نشده الانم تازه کارم تموم شد بدو بدو اومدم اینجا
خیلی خیلی زیاد برات چیزای خوب آرزومندم و اینکه اینجا بیشتر و بیشتر بخونمت و بیشتر و بیشتر باهات حرف بزنم

آآررره دقیقا شبیه یک لیمو رفتار کردی
عزیزم منم خیلی خیلی زیاد خوشحالم که پیدات کردم. این چه حرفیه میدونم سرت شلوغه. امیدوارم همیشه درگیر شادی و خوشی باشی
خوش اومدی دوست زیبا

ربولی حسن کور سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:45 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
از لطفتون ممنونم
نگفته بودین وبلاگ دارین اما از سیستم جاسوسی من غافل بودین!

سلام
نفرمایید در واقع باید یک نامه برای شما باشه. اینجا تازه ست به لطف شما و دوستان دوباره شروع کردم
پاک فراموش کرده بودم دکترها همه چی رو میدونن
خیلی خوش اومدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد